NORMES DEL CENTRE

1.- No es confiarà cap nen/a a una persona desconeguda sense tenir-ne avís previ o sense una autorització per escrit.

2.- Tots els nens i nenesportaran posada diàriament la bata de la Llar.  Aquesta és a la seva disposició a la botiga: “Novetats per a nens” (c/. Angel Guimerà – Viladecans).

3.- No és permetrà l’entrada de cap objecte personal com joguines, material escolar, etc. amb la finalitat d’evitar discrepàncies entre els infants. Es recomana que no duguin objectes de valor com cadenes, medalles, braçalets, etc. per tal d’evitar possibles accidents ó pèrdues.

4.- No és permés portar clips de cabell o objectes petits que puguin ser ingerits i provocar accidents.

4.- A la cartera portaran les seves pertinences personals com: l’esmorçar, medicaments, xumets, etc. i l’agenda de “seguiment personal” que es donarà  el primer dia d’escola.

5.- El nen/a tindrà permanentment en el Centre una capsa amb la roba de recanvi necessària i adequada a cada estació de l’any perquè fins i tot els grans també poden tenir algún contratemps com pot ser: mullar-se, vomitar, etc. i que faci necessària la muda.

6.- Totes les pertinences dels nens i nenes: bates, abrics, mudes, xumets, etc. hauran d’anar degudament marcades amb el seu nom i cognom.  Els abrics hauran de portar una cinta o goma per poder penjar-los.

7.- Els infants que dinen a l’escola han de portar un pitet. Els alumnes que duguin de casa l’esmorzar o el berenar, se’ls repartirà tot vigilant que s’ho mengin entre les 9-10 h. del matí i a les 16 h. de la tarda. Si no s’ho acabessin, el sobrant se’ls tornarà a posar a la cartera.

8.- En el cas de que, durant l’horari escolar s’hagi d’administrar algún medicament us preguem una autorització per escrit, la recepta médica i que els medicaments estiguin marcats a l’envàs. Si no és així no podrem administrar-lo.

9.- En el cas de malalties contagioses com varicel.la, conjuntivitis, gastroenteritis, etc. els nens i nenes hauràn de quedar-se a casa fins que el doctor els dongui l’alta, això permetrà evitar posibles contagis dins del Centre.

10.- Si s’observa alguna indisposició en els nens i nenes com: febre, vòmits, dolors, etc. avisarem als pares per què passin a recollir-los.  No podeu portar el nen a la llar fins que hagi estat 24 hores sense febre. No administrarem cap medicació sense autorització.

11.- Diàriament s’entregarà als pares un informe per escrit a l’agenda on s’indicaran aspectes del menjar, son, canvis detectats, etc.

12.- Cada nen/a ha de portar el seu paquet de bolquers, la caixa de tovalloletes, la pomada del “culet”, una caixa de mocadors de paper, tot degudament marcat. Quan quedin poques unitats, avisarem amb antelació perquè en portin més. Si el nen encara no sap beure en got, haurà de portar una ampolleta o un biberó de plàstic marcat amb el seu nom.

13.- No es poden deixar els cotxets a la llar.  Aquest espai l’hem d’utilitzar per desenvolupar activitats amb els infants.

14.-. Quan hi ha una sortida, la classe romandrà tancada. Els nens i nenes que no vagin a la sortida no poden venir a l'escola.

15.- En els aniversaris dels nens no es poden portar llaminadures. Podeu portar coca o capsa de galetes...també proposem portar diferents fruites per afavorir els hàbits saludables dels infants i també les espelmes (1, 2 o 3 unitats).